Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού, την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026, και έπειτα από πρόσκληση του Κέντρου Ημέρας Αυτισμού Θεσπρωτίας – ICSD, ομάδα μαθητών του Μουσικού Σχολείου με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Δημητρίου Β., κα. Κυριακίδη Π., κ. Νόλα Α. και κ. Παπαδόπουλου Χ., παρουσίασαν στους μαθητές του Γυμνασίου Παραμυθιάς ένα μικρό μουσικό πρόγραμμα.
Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών και της κοινωνίας γενικότερα σχετικά με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των ατόμων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, καθώς και η ενίσχυση της κοινωνικής αποδοχής και συμπερίληψης.
Αρχικά η κα. Χρήστου Μαίρη, ειδική εκπαιδευτικός, παρουσίασε τη λειτουργία και τις υπηρεσίες που προσφέρει το Κέντρο Ημέρας Αυτισμού Θεσπρωτίας – ICSD, και στη συνέχεια η κα. Γκογκάκη Μαργαρίτα, Ψυχοπαιδαγωγός – Ψυχολόγος, Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Κοινωνικής Πρόνοιας & Συνοχής, ενημέρωσε το κοινό για τον αυτισμό προσπαθώντας να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη. Κατόπιν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου ερμήνευσαν τα τραγούδια «Να Αγαπάς» (Μουσική: Θαλασσινός Π., Στίχοι: Βελιώτης Ν.) και «Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου Παραμύθι» (Μουσική: Τσακνής Δ., Στίχοι: Κριεζή Μ.), με τη συνοδεία μουσικών οργάνων, δίνοντας μια νότα αισιοδοξίας ενισχύοντας την ιδέα της συμπερίληψης.
Η δράση πραγματοποιήθηκε με την αρωγή και στήριξη του Υπουργείου Υγείας, υπό την αιγίδα του Δήμου Σουλίου, για μια κοινωνία πιο συμπεριληπτική, ενημερωμένη και ευαισθητοποιημένη.








