Παρουσία του Μουσικού Σχολείου Ηγουμενίτσας στο ΚΔΑΠ ΜεΑ «Εν Δράσει»

Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, το Μουσικό Σχολείο Ηγουμενίτσας είχε τη χαρά να βρεθεί κοντά στα παιδιά και το προσωπικό του ΚΔΑΠ ΜεΑ «Εν Δράσει», συμμετέχοντας στη γιορτή τους και πλαισιώνοντας μουσικά την εκδήλωση.

Μέσα σε ένα ιδιαίτερα συγκινητικό και χαρούμενο κλίμα, οι ήχοι των οργάνων και οι φωνές των συμμετεχόντων ένωσαν καρδιές και συναισθήματα, θυμίζοντάς μας πως η μουσική αποτελεί γέφυρα επικοινωνίας και πηγή χαράς για όλους. Η αυθόρμητη συμμετοχή και το χαμόγελο των παιδιών γέμισαν την αίθουσα με ζεστασιά, δημιουργώντας μια όμορφη κοινή εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη.

Στη δράση αυτή συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί μουσικής του Μουσικού Σχολείου Ηγουμενίτσας, Ανηλιώτης Γεώργιος και Θάνη Ελευθερία, οι οποίοι με τη μουσική τους παρουσία συνέβαλαν στη δημιουργία μιας ξεχωριστής ατμόσφαιρας.